Funcionament de les instal·lacions

Per tal de preservar la salut dels usuaris, i per al bon funcionament de les instal·lacions, seran d’obligat compliment les següents normes per a la reserva i ús de la sala de fitness:

NORMATIVA

1. Per accedir a la sala de fitness s’entregarà un xip, personal e intransferible, pel qual s’abonarà una quantitat de 5€.

2. Cada usuari pot tenir un màxim de 3 reserves actives.

3. Les reserves seran de 55’ i començaran sempre a l’hora en punt.

4. Un cop dins de la sala s'han d'obrir les finestres per afavorir la ventilació i s'hauran de tancar al marxar.

5. Es pot anul·lar una reserva fins a 2 hores abans sense penalització.

6. Les reserves es faran a traves del domini ajuntamentdeseros.apuntat.cat o per la app.

7. No es pot accedir a la sala de fitness sense una reserva prèvia, ni fora de l’horari de la reserva.

8. L’aforament màxim de la sala de fitness és de 3 usuaris.

9. Els usuaris hauran de desinfectar els aparells abans del seu ús.

PENALITZACIONS.

1. Per no assistir a una reserva feta.

a. El primer i segon cops. Hi haurà un avís.

b. A partir del tercer cop, cada vegada que no s’assisteixi a una reserva, es penalitzarà amb 48 hores sense poder reservar cap activitat.

c. El recompte de faltes es ficarà a “0” el dia 1 de cada mes.

2. Traspàs de xip. Si algú intenta accedir amb un xip que no sigui el seu personal (sempre i quan aquest fet no hagi estat avisat i conformat pel tècnic d’esports o el responsable de la instal·lació) serà sancionat amb un mes d’expulsió de la sala de fitness.

3. Incompliment de l’horari de la reserva. En el cas que surtis més tard de l’hora establerta per la teva reserva no podràs fer cap reserva per als pròxims 4 dies. Si en tens alguna feta per aquestes dates s’anul·larà.

4. Mal ús del material i/o instal·lacions. Com a mal ús s’entén, a part d’utilitzar el material indegudament, el no desinfectar-lo quan toca.

a. En el cas de la no desinfecció s’actuarà com en l’apartat 2.

b. En cas de mal ús dependrà de l’acció desenvolupada amb el material. Però les penalitzacions poden anar des de la inhabilitació temporal fins a les sancions econòmiques que contemplen les ordenances municipals en cas de vandalisme.

• Carrer Montmaneu, s/n
  • 25183, Seros (Lleida)